مانور خودرویی اورژانس اجتماعی استان تهران

اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی مانور خودرویی انجام داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، مانور خودروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران با حضور نصیری مدیرکل بهزیستی استان، محمدی معاون سلامت اجتماعی، محمدرضا بشیری مسئول روابط عمومیو اطلاع رسانی، مهدیه اخگری کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی و تیم های خدمات سیار مراکز اورژانس اجتماعی با شعار "نهضت حسینی، خدمت مردمی" برگزار شد.
شایان ذکر است اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی و در قالب ۳ فعالیت خط تلفن ۱۲۳، خدمات سیار و مداخله در بحران در حال ارائه خدمت شبانه روزی به گروه های هدف می باشد.
این مانور با هدف معرفی و آگاه سازی آحاد جامعه در خصوص فعالیت های سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی در سطح شهر برگزار شد.
در حاشیه این مانور نصیری ضمن تشکر از مجموعه اورژانس اجتماعی و قدردانی از زحمات شبانه روزی آنان در جهت پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی گفت اورژانس اجتماعی منبعی است که افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که دارای افکار خودکشی هستند، سالمند آزار دیده، همسر آزار دیده، کودکی که آزار دیده و یا کسی شاهد این نوع آزارها می باشد، دختران فراری و سایر افرادی که در شرایط بحرانی هستند می توانند به آن مراجعه و خدمات دریافت نمایند.
وی افزود در صورت مشاهده و یا وجود هرگونه آسیب اجتماعی شهروندان می‌توانند با خط تلفن ۱۲۳ تماس گرفته تا خدمات لازم ارائه گردد.

کد خبر 112794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد